F Refashion - 2nd life : Szybkie metamorfozy

poniedziałek, 13 lutego 2017

Szybkie metamorfozy

Zaraz po rozdzieleniu między dziewczyny rzeczy z SH doszłyśmy do wniosku, że niektóre trzeba nieco zmodyfikować. I tak poniżej przedstawiam najprostsze z możliwych metamorfoz:



Zarówno starszej (dla której miała być ta bluzka) jak i mnie wydawała się ona strasznie nudna - rozwiązanie - naszycie aplikacji. Wreszcie wykorzystałam starą, zniszczoną i za małą bluzkę. Miała już wszędzie dziury, ale z przodu była cekinowa kokardka, więc musiałabym ją wyrzucać pod osłoną nocy... A poza tym ja nie lubię wyrzucać. Każdą aplikację czy rysunek ze starych bluzek można wykorzystać i potem naszyć na inne. Dziecko jest zadowolone, a wszystko kosztowało mnie 0,74 zł :) (kolory na drugim gorsze z powodu słabszego oświetlenia).


Kolejna jest jeszcze bardziej banalna - wycięcie rękawów i zrobienie z bluzki z długim rękawem, bluzkę z krótkim.  Odcięte rękawy przydadzą mi się do późniejszych przeróbek. Koszt 1,10 zł




I ostatnia już dla mnie
Zakochałam się w tym swetrze. Jest mega mega modny. Oversizowy z szerokim rękawem (do wywinięcia). Jedyny minus to duże spęczkowanie. Jednak dla mnie to nie problem bo mam na podorędziu zawsze obecną przy mnie golarkę do ubrań. Miała co prawda trudny orzech do zgryzienia, bo 3 razy mi się rozładowywał akumulator. Tyle tego było(!). Ale dała rade i teraz wygląda jak nowy. Dzisiaj byłam w nim w pracy :) Kosztował niecałe 5 zł. Wszyscy mi go dzisiaj zazdrościli.



Tak to właśnie wyglądało. Czyli selfie o 7:50 rano. :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz