F Refashion - 2nd life : Metamorfoza z męskiej na damską za 1,20 zł

poniedziałek, 27 lutego 2017

Metamorfoza z męskiej na damską za 1,20 zł

Podobnie jak wcześniej - dwa tygodnie temu w SH zaopatrzyłam się w męski tshirt
Zainteresowałam się nim ze względu na bardzo dobrą jakościowo lycrę
Zastosowałam standardowe zwężenie na overlocku, zebrałam nadmiar materiału od rękawów, ale niejednakowo na całej długości.
Wycięłam wszystko w literę A i skróciłam przód względem tyłu. 
Ponieważ oryginał miał dekolt w serek, doszłam do wniosku, że dobrym pomysłem byłoby zamienienie przód z tyłem
Żeby nie było nudno, pojawiły się pasy z białej bawełnianej taśmy tkanej. Trochę kontrastowo.

Nie wykańczałam brzegu, bo nie mam coverlocka (czemu... :( - bo jest drogi...), a podwijanie zygzakiem mogłoby wyglądać słabo, dlatego zostawiłam otwarte brzegi i jedynie przypaliłam lekko zapalniczką, żeby nie szło żadne oczko.
Tak wyglądała bluzka przed metamorfozą




Efekt końcowy



A tu zestawienie przed i po



Jeszcze tył, a po prawej jakaś stara przeróbka również męskiego tshirtu. Jednak tym razem bawełnianego.


Prawdopodobnie założę to bluzkę kilka razy i dojdę do wniosku, że mi się znudziła. 
Ale co mi tam, kosztowała 1,20zł...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz