F Refashion - 2nd life : Bluzka na torbę za 1,60

poniedziałek, 27 lutego 2017

Bluzka na torbę za 1,60

Przez weekend udało mi się sporo zrobić w kwestii przeróbek, jednak biorąc pod uwagę, że jakieś 12h poświęciłam na pracę (obowiązki związane z wykonywanym zawodem) to i tak jestem dumna z siebie, że udało mi się tu dzisiaj usiąść.
Dwa tygodnie temu byłam w moim ulubionym lumpeksie i m.in. kupiłam bluzkę w paski biało czerwone. 
Jak tylko ją zobaczyłam, to wiedziałam, że przyda mi się jako materiał do szycia domowego, bo nie wyobrażam sobie ubrać się w takie sztywne płótno. Pomijam "princik"..
Od razu pomyślałam o Zero Waste...
W zasadzie to zakupy wkładam zawsze do nieśmiertelnej torby Ikei, więc skoro poszyłam już ludziom to czemu jeszcze nie sobie.
No i powstało dzisiaj coś całkiem przydatnego, bo i nawet kieszonki ma :) i na telefon i portfel. A przecież to właśnie z tym zazwyczaj mam problem - torbę wezmę ale co z kluczami i portfelem....

Była sobie bluzka.








Ciach ciach i nie ma bluzki, za to jest torba i sakiewka.



Początkowo uszyłam sakiewkę tak sobie, bo mi szkoda było wyrzucać resztek. I nagle wpadłam na pomysł, że będzie to pokrowiec na torbę. :) 



Pasuje idealnie :) U mnie to wszystko wychodzi w praniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz