F Refashion - 2nd life : Malowane koszulki

wtorek, 29 września 2020

Malowane koszulki

 No tak...

Minęły 3 lata, albo i więcej od dodania ostatniego posta. 

Bardzo wiele blogów w ten sposób pojawia się i znika. Ja nadal robię to co robiłam, ale czasu jakoś było mało i sił na cokolwiek.

Postanowiłam, że spróbuję może coś reaktywować dlatego wrzucam koszulki zrobione w zeszłym roku. Oczywiście zakupione na dziale męskim w lumpeksie na kilkadziesiąt groszy. Farby dostałam dawno temu, ale szkoda było mi ich ruszać dlatego leżały i czekały.


Powstało coś bliżej nie określonego różowego (do tego użyłam jeszcze neonowego spray'u) oraz tajemnicze oczy. 



Może jakieś zbliżenie?



Farby naprawdę fajnie piorą się w pralce. Nic nie schodzi :) Polecam do zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz