F Refashion - 2nd life : Zasłona w ruch

piątek, 28 lipca 2017

Zasłona w ruch

Wpadła mi kiedyś w lumpeksie zasłona, która miała w sobie dużo potencjału.
Pierwszy podstawowy to, że był to duży kawałek materiału, drugi, że była poliestrowa i wiedziałam, że będzie się z niej miło szyć.




Nie pomyliłam się. Rysowało się na niej ekstra, ewentualne nitki załatwiałam zapalniczką.
Pytanie tylko co z niej uszyć. Koncepcji było wiele, ale stanęło na odzieniu basenowym.
Chodzi o takie coś, co można założyć na siebie na kostium, żeby nie świecić golizną i żeby nie wyglądać jak Janusz z Polski.
Postanowiłam wykorzystać stary wykrój z Burdy na bluzkę i przedłużyłam formę robiąc z niej kopertową i dodając kieszenie.
Etap rysowania elementów


Wyszło coś takiego:


Do tego uszyłam ogromną torbę na ręczniki. Materiał jest tak sztuczny, że nawet jak się zamoczy, to wyschnie w sekundę. 


Wreszcie wracając do pokoju będziemy wyglądać choć trochę elegancko :)

Z innej końcówki zasłony z Ikei (i starej dżinsowej spódnicy) uszyłam dziewczynom krótkie gacie.


Ponieważ kolor wybitnie chłopieńcy, dlatego musiał się pojawić motyw dziewczęcy czyli serduszko i kwiatek. Oczywiście wszystko na gumę.
Niestety znowu nie myślałam podczas szycia i skroiłam za wąskie spodnie, bo wykrój był na legginsy elastyczne, a ja miałam kompletnie nieelastyczne tkaniny.
Ale zaradziłam temu wszywając kliny z dzianiny na bokach, które jak widać wyglądają jak lampasy.


Swoją drogą to jest cały czas ta sama pojawiająca się ostatnio dzianina :)
A tak wygląda to na moich chudzielcach:


Mam nadzieję, że czasem je założą xD 


2 komentarze:

  1. Wyszła tak super, że osobiście to mogłabym ją założyć nie tylko na basen.
    Świetne spodenki. Myślę, że dzięki Tobie, to Twoje córki mają pełną szafę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szuflady mi się już nie domykają ;) Dopycham nogą.
      A co do sukienki to pod spód musiałabym założyć jeszcze jakąś bluzkę, ale czemu nie. Chociaż mojemu małżonkowi kojarzy się to z "room service" xD
      Pozdrawiam wiakacyjnie

      Usuń