F Refashion - 2nd life : Flamingi - sukienka dziewczęca za 0,90 zł

czwartek, 2 marca 2017

Flamingi - sukienka dziewczęca za 0,90 zł

Robi się ciepło :) Nareszcie wychodzenie w domu o 7 rano nie wiąże się z depresją i bólem.
Czas uzupełnić szafę dziewczyn w letnie sukienki.
Zaczynam od przerobienia kupionej dwa tygodnie temu bluzki/ tuniki dla 11 latki. Bardzo spodobał mi się motyw na froncie z pelikanami wśród kwiatów. Bluzka ma nawet jakieś elementy brokatowe.
Nie jestem fanem tego typu kolorów, ale moje dzieci póki co tak. Nie chcę na siłę przekonywać ich do noszenia "dorosłych" ubrań, bo wystarczy, że będą miały wzór w domu wśród rodziców i same kiedyś do tego dorosną. 
No bo kiedy mają nosić obciachowe pstrokate i cygańskie ciuchy jak nie w wieku przedszkolnym :)
Bluzkę bardzo szybko zmniejszyłam odrysowując od uszytej już wcześniej, ale jednak bez przymiarki ani rusz.
Niestety wiąże się to z walką: bo szpilki, bo nie chce mi się już stać, bo nie mam ochoty itp.
Ale jak już się uda przymierzyć na modelce, to okazuje się, że gumka w pasie była planowana za wysoko, bo moje dziecko jednak rośnie ;)

Produkt końcowy:





 A to etapy produkcji.
Po lewej oryginalna bluzka za 0,90zł, następnie na lewej stronie odrysowałam kształt sukienki i spięłam szpilkami.. Po prawej już zszyte na overlocku, ale jeszcze bez wszytej gumki i z niewykończonymi otworami na ręce - okazały się za ciasne i musiałam obciąć oryginalne wykończenie.



Przeróbka szybka i prosta. Gumkę przyszyłam zygzakiem. Póki co dziecko nie chce założyć, bo twierdzi, że na lato i już...


2 komentarze: